.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسن یزدانی امروز به روی تشک می‌رود
حسن یزدانی امروز در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به روی تشک می‌رود.

 

   

 

شمال نیوز: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می‌شود و  امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع چهار دلاور مازندرانی در اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند.

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه این مسابقات بعد از ظهر دیروز برگزار شد که در سخت‌ترین قرعه امیر محمد یزدانی در دور نخست با کشتی گیر رژیم صهیونیستی برخورد کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ۳۰ کشتی گیر حضور دارند و حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده مبارزه میان بات اردن بیامباسورن از مغولستان و ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی می‌گیرد.

دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز که ۳۲ نفر شرکت کرده اند، محمد نخودی کشتی گیر جویباری در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می‌رود.

جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

امروز علاوه بر این دو کشتی گیر جویباری، امیرحسین زارع کشتی گیر آملی وزن  ۱۲۵ کیلوگرم نیز روی تشک می‌رود

در این وزن ۲۴ کشتی گیر حضور دارند و امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می‌کند.

طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در آنسوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

رحمان عموزاد خلیلی ، رضا اطری ، کامران قاسم پور و محمدحسین محمدیان چهار کشتی گیر دیگر مازندرانی روز‌های جمعه و شنبه با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.